Sarperlingi's Blog
manusia hari ini

ANDAI INI RAMADHANKU YANG TERAKHIR


Andai ku tahu ini ramadhan ku yang terakhir, pasti aku tidak sia-siakan hidupku. Aku tidak akan biarkan jiwaku dibelenggu oleh hawa nafsuku, namun aku tidak tahu ini adalah ramadhan ku yang terakhir.

Andai ku tahu ini ramadhan ku yang terakhir, pasti aku akan mendekatkan diriku kepada si pencipta agar aku menjadi hambanya yang bersyukur, namun aku tidak tahu ini adalah ramadhan ku yang terakhir.

Andai ku tahu ini ramadhan ku yang terakhir, pasti aku akan belanjakan hartaku kepada yang lebih memerlukan, namun aku tidak tahu ini adalah ramadhan ku yang terakhir.

Ya Allah, tuhan yang maha pengampun, yang suka mengampuni dosa-dosa hambanya, ampunilah dosa-dosaku.

2 Respons to “ANDAI INI RAMADHANKU YANG TERAKHIR”

  1. Insafnya


Tinggalkan Jawapan

